آرسن میناسیان سارای سولدوز

آرسن میناسیان سارای سولدوز
آخرین نظرات
۲۳تیر
جناب  آقای احد نورانی



در جامعه ورزش ایران پس از عبور از فراز و نشیب های کتمان ناپذیر و لازم الوجود، این اجماع حاصل شده است که، ایجاد چنین فضای واقعی و عینی راهکارهای عملی و نوینی را طلب میکند. فوتبال نیز به عنوان جذاب ترین، مهیج ترین و پرهوادار ترین ورزش کشور، نه تنها از چنین قاعده ای مستثنی نیست بلکه به عنوان ورزش اول دنیا در همین چهارچوب قرار میگیرد .
سایت هیئت فوتبال شهرستان نقده شروع دوباره خود را با تعریفی دیگر و راهکارهای متفاوت تر از گذشته و در جهت استفاده بهینه تمامی دست اندرکاران، کارشناسان، مربیان، و در مجموع فوتبال دوستان اعلام مینماید. باشد که بتوانیم با ارائه روزانه و به هنگام اطلاعات، برنامه ها، جدول مسابقات، نتایج، موارد آموزشی و اخبار روز، ارتباط با مجامع فوتبال استان، شهرستان و ... و همچنین به روز ترین مطالب و عکس های مربوط به دنیای پر هیاهوی فوتبال، در وقت، هزینه و انرژی همگی علاقه مندانی که با فوتبال عجین شده اند، صرفه جوئی نماییم.
 تقدیر و تشکر ویژه از ریاست هیات فوتبال که حامی اصلی باشگاه های شهرستان نقده در مسابقات استانی و کشوری
مجموعه خانواده بزرگ آرسن میناسیان آریان نقده
شگست ناپذیرترین رده های پایه استان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی